תינוקת נפצעה קשה בשריפה; הגורם: אמצעי חימום

בנצי לייזרוביץ No Comments on תינוקת נפצעה קשה בשריפה; הגורם: אמצעי חימום

בתום חקירת השריפה בצפת בה חולצה תינוקת בת חודשיים במצב קשה, קבע חוקר שריפות כי שימוש לא נכון באמצעי חימום גרם לפרוץ הדליקה. בכבאות והצלה קוראים לציבור להקפיד על כללי הזהירות

צילום: כב"ה צפון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צוותי כבאות והצלה חילצו הבוקר (ראשון) פעוטה בת חודשיים במצב קשה מדירה בוערת בצפת. בצהריים נמסר מכבאות והצלה, כי שימוש לא נכון באמצעי חימום גרם לפרוץ הדליקה.

מפקד המשמרת, רשף גדי אזולאי, סיפר: "אנחנו מבינים מעדויות בני המשפחה שיש תינוק לכוד בתוך הדירה. לוחמי האש חדרו למבנה בתנאים קשים של עשן כבד וטמפרטורות חום אדירות, סרקו את הבית ואיתרו אותו. הוא חולץ במהירות והועבר לטיפול גורמי הרפואה".

במרכז הרפואי זיו סיפרו: "במהלך הלילה הובאה למלר"ד המרכז הרפואי תינוקת בת חודשיים כאשר היא סובלת מכוויות ומשאיפת עשן כתוצאה משריפה שהתלקחה בביתה שבצפת. התינוקת הגיעה במצב קריטי וצוותים רב מקצועיים של בית החולים ניתחו אותה במטרה להציל את חייה. כעת היא מורדמת ומונשמת ומצבה מוגדר קשה ויציב".

צוות חקירה מיוחד של התחנה ומחוז צפון בכבאות והצלה שחקר מאמש את נסיבות פרוץ השריפה, מסר כי שימוש לא בטיחותי באמצעי חימום, בגדים שהונחו על תנור, גרמו לדליקה בבית.

ראש צוות החקירה, רב-רשף דוד ממן: "עם תחילת החורף אנו נתקלים במספר לא קטן של אירועי שריפה כתוצאה משימוש לא נכון באמצעי חימום או בשימוש באמצעי חימום לא בטיחותיים כמו תנורי ספירלה. כמו כן, חובה להתקין גלאי עשן שמתריע על פרוץ השריפה כבר בתחילתה ובכך מסייע בהצלת נפש ורכוש".



0 תגובות